29 November, 2012

Mi-am luat labradori!

Deci! Sa vedeti. Mi-am luat labradori!
Cand i-am vazut asa mici si rontunjori si crem cu batai o idee mai înspre cafea uneori, o idee mai inspre alb alteori am zis "Astia sunt! Pe astia ii vreau!"










Doar ca mi-erau un pic cam mari... :(
Offf, nu-i bine asa, nu pot sa-i iau. "Numai 43 aveti?" "Da, doar ce se vede!"
Cand sa ies, ce vad? altii uitati pe un raft! Îi întorc pe burtică: 42!! Parca ma strang un pic da' las' ca mai tai acasa din unghii!
Gata! Me happy!

PS: Care va sa zica mai e la MiniPrix o pereche de labradori frumosi marimea 43.

1 comment:

  1. Ha ha ha ha ha! Genial! :-))

    Si eu care deja ma gandeam: un barbat sa isi ia catzelushi?! Singur??? Never! Inca nu am intalnit unul sa vina o asemenea initiativa doar din partea LUI... barbatii nu par a avea asemenea necesitati estetico-jucause... de obicei e o EA in spate care vrea ceva dragalas si jucaus... iar EL ii face hatarul, ca doar e "baiat bun"!...

    Dar pfiuuu, sfarsitul e GENIAL! Numai o minte de barbat f inteligent ar fi gandit o asemenea intorsatura!

    E randul meu sa spun: Nice touche!

    Serios. Cu sau fara o ea, cu sau fara labradori, poanta e super!

    ReplyDelete